In zijn recentste sectorupdate stelt ABN AMRO dat onmisbaarheid en onderscheidend vermogen cruciaal zijn als concurrentiewapen. De auteurs stellen dat er een sterke correlatie is tussen onmisbaarheid en onderscheidend vermogen en uiteindelijk het creëren van meer loyaliteit onder klanten voor een winkelformule.
Hollywood-actrice Elizabeth Hurley wordt het gezicht van de internationale campagne "GREAT WOMEN WEAR GREAT SHOES", die in de herfst/winter van 2024/25 van start gaat en twee seizoenen lang in meer dan tien landen loopt.
Groots in productiviteit. Volledig opnieuw ontworpen. Met verbeterde laadruimte, beveiliging en gloednieuwe connectiviteit. De gloednieuwe Transit Courier is er. Configureer of test de uwe!
Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.
Registreer
Registreer en word gratis online abonnee
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.