12 maart 2025 Betrouwbare en onmisbare vakkennis

een warme begroeting werkt
Een warme begroeting in de winkel kan het verschil maken tussen een tevreden klant en een gemiste kans. Onderzoek toont aan dat opdringerig of onvriendelijk personeel tot grote ergernissen leidt, terwijl een subtiele en respectvolle benadering juist vertrouwen schept. Tom D'Halluin - Hoofdredacteur
De eerste indruk ontstaat al binnen enkele seconden en heeft een blijvend effect op het verdere contact. Met de juiste houding, oogcontact en een oprechte glimlach kunnen winkelmedewerkers een positieve sfeer creëren.
Alles moet weg, van spots, kasten, airco tot alarmsysteem. Perfect voor schoen-, decoratie- of huishoudwinkel. Zelf uit te breken. Meer info via 0472.86.13.11 of via info@bottini.be
Een schoen die als gegoten zit in slechts dertig seconden? Het Zwitserse bedrijf FootSnap ontwikkelde een scantechniek die een volledig 3D-beeld creëert van de voeten.
Deze mail werd verzonden naar #FIRMA# - #KORTEMAIL#
 
Dit Online Magazine is een uitgave van PM Editions nv,
Torhoutsesteenweg 226, 2-7, 8210 Zedelgem
info@pmg.be - www.pmg.be
Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.