Nieuwe webshop Duifhuizen

onderdeel van herpositionering

De tassen- en kofferketen blijft werken aan de herpositionering van het bedrijf. Na het verbouwen van een aantal filialen, lanceren ze nu hun vernieuwde webshop. In samenwerking met ISM eCompany en Guilty People willen ze de customer en de klantbehoeftes, zowel offline als online, zo goed mogelijk invullen. De vernieuwde website focust op de drie kernwaardes van Duifhuizen: persoonlijk, verrassend en servicegericht. “Onze klant verdient dezelfde behandeling op de webshop als dat ze in de fysieke winkels van onze specialisten ontvangen. We kijken continu naar de wensen van de klant en hoe we deze nog beter kunnen invullen. In de nabije toekomst gaan we met video content werken, daar is veel vraag naar. Met het re-design kunnen wij nu in die behoefte voorzien", aldus Mark van der Stokker, e-commerce manager.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine