ContiTech Air Spring Press

ContiTech lanceert zijn eigen luchtveerpers voor het monteren van luchtveren ter vervanging van oudere modellen. De nieuwe pers zorgt ervoor dat de werknemer de luchtveerbalg makkelijker in zichzelf kan vouwen zodat de montage op truck of bus gemakkelijker gaat. Tot nog toe was dat vouwen afhankelijk van de kracht en ervaring van de werknemer in kwestie. Bij gebruik selecteert de gebruiker de correcte afdichtplaten voor de boven- en onderkant van de pers. De luchtveer bevindt zich op de onderste plaat. De pers staat op de luchtveer met behulp van een hydraulische pomp die voor het vouwen van de luchtveer zorgt.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Een nieuwe dynamiek voor de schoenensector

De internationale schoenensector is in volle evolutie. Niet alleen het inkoopgedrag van de retail en de distributie, maar ook het aanbod is de laatste jaren sterk geëvolueerd. De internationale schoenenvakbeurzen staan onder druk, de kalenders worden aangepast. Zelfs de GDS heeft haar laatste editie gekend in maart 2017. Ook Trade Mart Brussels is in volle beweging. Eind 2016 nam Lies Vandiest de taak op haar schouders om de schoenensector binnen Trade Mart Brussels te dynamiseren. In een gesprek met Guy Stevens, Lies Vandiest en Tomas Verhoeven krijgen we een eerste blik op hun plannen.

LLOYD: Fashion with Comfort

Schoenen maken, dat is een métier. Zo is ook het verhaal van LLOYD begonnen in 1888. Bijna anderhalve eeuw later is het bedrijf nog steeds op dezelfde leest geschoeid en verkopen ze 2 miljoen schoenen per jaar in 50 landen. Vanuit het Duitse Sulingen garanderen ze elegantie, stijl en topkwaliteit. Hier vind je authentiek vakmanschap in een modern jasje.

Ontdek Privato: nieuw hip sneakermerk

Een nieuw merk is geboren! Privato is het nieuwe merk dat ontstaan is in samenwerking met Peter Rowies, Stefanie Verduyn en Lorenz Dekimpe. Privato staat voor hippe kwaliteitsvolle sneakers aan een zeer betaalbare prijs.Vlnr: Lorenz Dekimpe, Stefanie Verduyn en Peter Roweis Made in Italy Het merk kan iedereen bekoren: van de hippe tiener tot de trendy vijftiger. De sneakers zijn aan de binnenkant volledig in leder en zijn bovendien voorzien van een lederen uitneembare zool. Peter en Stefanie kennen elkaar al decennia lang maar recent trokken ze samen naar Italië om een collectie te maken. Samen ontwierpen ze de collectie voor hun nieuwe merk Privato. Alles draagt dan ook het label 'Made in Italy'. Persoonlijk contact Lorenz zal instaan voor de verkoop naar de schoenenwinkels toe. Hij draagt een persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel. Hij zal dan ook voortdurend op de baan zijn. Bovendien is hij de geknipte persoon voor de job. Niet alleen heeft hij een ...

Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine