ContiTech voert campagne voor kwaliteit

Strijd voeren tegen inferieure vervangingsonderdelen

ContiTech voert campagne voor aandacht voor kwaliteit van aandrijfcomponenten in de vervangingsmarkt voor auto’s en sluit zich aan bij het “Quality is Added Value” initiatief. Ze zorgen zo dat werkplaatsen en bestuurders zich bewust zijn van de gevaren van het gebruik van inferieure onderdelen en de installatie daarvan in een wagen. Enkel brands kunnen een garantie van kwaliteit bieden, is de stelling hier. De campagne is dus vooral gericht tegen het gebruik van minderwaardige componenten bij de reparatie van een voertuig. ContiTech ontwikkelt aandrijfriemen voor werkplaatsen in de automobielindustrie. Onlangs breidden ze ook de garantie op die componenten uit van twee naar drie jaar. Werkplaatsen zijn zo geruster op kwaliteitsvolle producten en ontvangen bovendien ook een certificaat, die hen bestempelt als een bedrijf met kwaliteitsvolle producten, waarmee ze reclame mogen maken.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine