- 29 januari 2018
- | 6 min. leestijd
Dertig jaar bestaan ideaal moment voor lancering nieuw concept
Dat Isabel Pintelon een bezige bij is, is zacht uitgedrukt. In de voetsporen van haar moeder runt ze samen met haar zus twee succesvolle schoenenwinkels in Brugge en Oostkamp. Maar schoenen zijn niet genoeg voor Isabel. Sinds 2017, parallel met de naamsverandering en het dertigjarige bestaan van de zaak, biedt #MERC! By St. Gillis Schoenen nu ook exclusieve prêt-à-portercollecties aan in Brugge. Een schot in de roos, zo blijkt. Eén ding is zeker, het buik-businessgevoel van Isabel heeft haar nog geen windeieren gelegd. Met het nieuwe concept maakt #MERC! By St. Gillis Schoenen zich klaar voor een ambitieuze toekomst.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.