Diensten

WEB BANNERS

Met web banners zet u uw merk of boodschap opvallend in de kijker op de websites van de gekozen vakbladen. Dat is ideaal om snel aandacht te trekken en verkeer te genereren binnen een professionele vakcontext. U kiest zelf de positie en het formaat dat het best bij uw merk aansluit.

TOP BANNER

De top banner (970 x 250 px) verschijnt volledig bovenaan de website. Deze mogelijkheid biedt maximale zichtbaarheid bij het binnenkomen van de pagina.

WEBSITE RECTANGLE

De website rectangle (300 x 250 px) wordt halverwege de webpagina getoond, samen met andere rectangles, en integreert zich perfect in de leeservaring van de bezoeker.

Beide formaten worden weergegeven binnen relevante redactionele omgevingen en linken rechtstreeks door naar de door u gekozen landingspagina. Zo combineert u bereik, zichtbaarheid en meetbaar resultaat in één online formaat.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of

Gerelateerde artikels

Acht onmisbare parameters voor een geslaagde shopervaring

Overleven in het huidige retaillandschap is geen evidentie. Het is niet altijd makkelijk om als kleine zelfstandige je plaats te veroveren tussen grote ketens, zowel online als offline. Toch gelooft Steven Bollé, zelfstandige retail coach en designer, dat elke winkel zijn bestaansreden heeft.

Tegenaanval op grote spelers en internet

Uit tal van enquêtes en onze maandelijkse zakenbarometer blijkt dat jaar na jaar de omzet in onze sector slinkt. Creativiteit en innovatief anticiperen vormen een must. Volgens een dertigtal Limburgse schoenwinkeliers leggen de grootdistributie en de internetverkoop een zware druk op de marges en de omzet van de traditionele handelaars. Zo ontstond het initiatief om met vereende krachten de consument te sensibiliseren. Op breed provinciaal niveau, en met de slogan 'Koop Limburgs', werd besloten om tijdens het weekend van 20 tot 22 april samen 20.000 paar schoenen met een korting van minstens 50% aan te bieden.

BAROMETER FEBRUARI 2017: deel 3

In februari heeft de UCM (Union des Classes Moyennes de tegenhanger van UNIZO in Brussel en Wallonië) een enquête gehouden bij 261 zelfstandige detailhandelaars in Wallonië en Brussel over hun perceptie tegenover websites, de aanwezigheid op het web en de internetverkoop. De meerderheid van de buurtwinkels is zich bewust van de noodzaak om aanwezig te zijn op het internet. Minder dan een kwart (24,1%) twijfelt nog. Driekwart van de ondervraagden vindt de aanwezigheid op het internet belangrijk en zowat de helft heeft de bedoeling hierin te investeren.

Succes kinderschoenenwinkel cezar te danken aan feilloos buikgevoel

In een tijd waarin er meer kinderschoenenwinkels sluiten dan openen, besloot Lien Deceuninck bijna vijf jaar geleden om haar droom te realiseren: een eigen kinder­schoenenwinkel. En dat ziet ze meteen als haar sterkte, want het kan alleen maar beter gaan. De schoenenwinkel is de ideale plaats voor wie op zoek is naar hip schoeisel voor de kleinsten onder ons. Slim aankopen vanuit een blindelings te vertrouwen buikgevoel staat centraal in haar visie. En met succes, want de zaak groeit nog elk jaar.

Print Magazine

Recente Editie
25 augustus 2025

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine