BAROMETER FEBRUARI 2017: deel 3  

BAROMETER FEBRUARI 2017: deel 3

In februari heeft de UCM (Union des Classes Moyennes de tegenhanger van UNIZO in Brussel en Wallonië) een enquête gehouden bij 261 zelfstandige detailhandelaars in Wallonië en Brussel over hun perceptie tegenover websites, de aanwezigheid op het web en de internetverkoop. De meerderheid van de buurtwinkels is zich bewust van de noodzaak om aanwezig te zijn op het internet. Minder dan een kwart (24,1%) twijfelt nog. Driekwart van de ondervraagden vindt de aanwezigheid op het internet belangrijk en zowat de helft heeft de bedoeling hierin te investeren.

Sorry, dit is een premium artikel

Dit artikel is exclusief beschikbaar voor abonnees. Abonneer je nu en krijg toegang tot alle artikels.

Ontdek onze abonnementsformules

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.