Hoe u meer loyalere klanten krijgt  

Hoe u meer loyalere klanten krijgt

Hoe u meer loyalere klanten krijgt Maatschappelijk ondernemen zorgt voor grotere loyaliteit Wist u dat bedrijven die in de ogen van de klant een grotere maatschappelijke bijdrage leveren, kunnen rekenen op 7% meer loyale klanten? Dat blijkt uit een onderzoek van de Rijksuniversiteit Groningen en data-analysebureau MICompany. Gedurende een periode van twee jaar werd in 18 landen het koopgedrag en de klantwaardering voor mvo-initiatieven bij 93 merken gemeten. Het is meteen duidelijk dat investeringen in maatschappelijk verantwoord ondernemen (mvo) onmiddellijk een positief effect hebben op de loyaliteit van klanten, in het bijzonder bij innovatieve bedrijven die in 'doing-good-initatieven investeren. Hier ervaren bedrijven tot een wel 12% hogere klantloyaliteit. Bron: retailtrends

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.