naar top
Menu
Logo Print

Nieuwe webshop Duifhuizen

onderdeel van herpositionering
magazine

De tassen- en kofferketen blijft werken aan de herpositionering van het bedrijf. Na het verbouwen van een aantal filialen, lanceren ze nu hun vernieuwde webshop. In samenwerking met ISM eCompany en Guilty People willen ze de customer en de klantbehoeftes, zowel offline als online, zo goed mogelijk invullen. De vernieuwde website focust op de drie kernwaardes van Duifhuizen: persoonlijk, verrassend en servicegericht. “Onze klant verdient dezelfde behandeling op de webshop als dat ze in de fysieke winkels van onze specialisten ontvangen. We kijken continu naar de wensen van de klant en hoe we deze nog beter kunnen invullen. In de nabije toekomst gaan we met video content werken, daar is veel vraag naar. Met het re-design kunnen wij nu in die behoefte voorzien", aldus Mark van der Stokker, e-commerce manager.

SHOES MAGAZINE

SHOES MAGAZINE

+3250240404
+3250240445