- 01 juni 2017
Secrid zet in op retail
Secrid zet in op retail ‘Retail moet interessant blijven’ Secrid wil zich versterken binnen het retailnetwerk. “We vinden het belangrijk dat retail interessant blijft en kan blijven bestaan”, vindt CEO René van Geer van dit merk van portemonnees. “We zien het daarom als onze ontwerpopgave om goede producten te maken waar retailers een belangrijke schakel in vormen”, klinkt het. Om het merkbeeld te versterken via retail, werkt Secrid aan shop-in-shopconcepten en nieuwe displays. In het nieuwe kantoor op industrieterrein de Binckhorst in Den Haag komt ook eind dit jaar een flagshipstore. Verder hoopt van Geer volgend jaar een nieuw product te lanceren, waar de retailer ‘een belangrijke rol in zal spelen’. Van Geer werkt bewust niet samen met grote platforms als bol.com, Coolblue en Amazon. “Daar zien wij te weinig meerwaarde. Traditionele winkels fungeren meer als onze ambassadeurs. Zij staan elke dag in hun winkels om ons merkverhaal te vertellen.”
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.