Secrid zet in op retail  

Secrid zet in op retail

Secrid zet in op retail ‘Retail moet interessant blijven’ Secrid wil zich versterken binnen het retailnetwerk. “We vinden het belangrijk dat retail interessant blijft en kan blijven bestaan”, vindt CEO René van Geer van dit merk van portemonnees. “We zien het daarom als onze ontwerpopgave om goede producten te maken waar retailers een belangrijke schakel in vormen”, klinkt het. Om het merkbeeld te versterken via retail, werkt Secrid aan shop-in-shopconcepten en nieuwe displays. In het nieuwe kantoor op industrieterrein de Binckhorst in Den Haag komt ook eind dit jaar een flagshipstore. Verder hoopt van Geer volgend jaar een nieuw product te lanceren, waar de retailer ‘een belangrijke rol in zal spelen’. Van Geer werkt bewust niet samen met grote platforms als bol.com, Coolblue en Amazon. “Daar zien wij te weinig meerwaarde. Traditionele winkels fungeren meer als onze ambassadeurs. Zij staan elke dag in hun winkels om ons merkverhaal te vertellen.”

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Shoes 

Shoes maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.